אאא

י' מספר שמזה כמה ימים הוא אינו לוקח אינסולין בעקבות השימוש היומיומי בכמוסות צמח הסטיביה.

מה זה הצמח הזה שמחולל פלאים? אנחנו שואלים את חגי ברק בעל חוות גידול מיוחדת בגלבוע.

"בצמח הסטיביה השתמשו בהתחלה כממתיק בלבד". מספר ברק, "רק כשהתחילו לעשות מחקרים רציניים על הצמח, ראו שיש לו גם השפעות על איזון הסוכר בדם, מה שמחולל ממש מהפכה. כשמדובר במחלה כל כך קשה ושכיחה, כל פתרון טבעי שמביא לחולים תוצאות הוא מבורך, ולשמחתי גילינו צמח מרפא מהמדרגה הראשונה שגדל ממש פה בארץ בשיטה ייחודית שפיתחתי".

איך הכל התחיל

בהתחלה גידל ברק את צמח הסטיביה כממתיק, רק בהמשך הוא גילה עולם שלם של צמח מרפא שעשוי לעזור לחולי סוכרת.

מחקרים שנעשו יחד עם ד"ר יונתן גורליק ממרכז מחקר ופיתוח ביהודה, כדי לבדוק את הצמח גילו שכאשר הוא מופק בצורה מסוימת הוא יכול לסייע במצב של תנגודת אינסולין. (המצב השכיח ביותר בסוכרת סוג 2 וטרום סוכרתיים).

חולי סוכרת סוג 2 היום נאלצים להזריק לעצמם לגוף כימיקלים שונים ותוספת אינסולין כדי לשמור על איזון, וזה גם לא תמיד עוזר. לעומתם, רוב חולי הסוכרת שמשתמשים בקפסולות הסטיביאפ מדווחים על ירידה ברמת הסוכר בדם, רואים שיפור במדדי הבדיקות ומרגישים בריאים יותר, בזכות הסטיביה! 

רוצים לשמוע פרטים נוספים? >>> לחצו כאן.

צמח בהתאמה אישית

מה מיוחד בצמח אצלך, הרי יש אותו בהרבה מקומות בעולם?

המיוחד בצמח סטיביה לעומת המוצר המעובד והמיובא מחו"ל שיש בסופרים הוא גידול הצמח בשיטה הייחודית שפיתחנו בחווה בגלבוע. השיטה מאפשרת לי להפיק תמצית המתקה ללא שום כימיקלים או חומרים משמרים ועם כמות גבוהה של סטיביה, פי 5 ממה שיש בשוק".

את ההשפעה של סטיביה על סוכרתיים הבין ברק רק אחרי שמומחים בתחום בדקו את תמציות הסטיביה מהחווה. מסתבר שצורת ההפקה הייחודית שהוא פיתח משאירה הרבה יותר מהרכיבים הטבעיים בתמצית הסטיביה. "ככה הבנתי שיש כאן בשורה הרבה יותר גדולה מהמתקה טבעית, וזו הזדמנות באמת לעזור לאנשים שסובלים מסוכר גבוה להרגיש בריאים ומאוזנים יותר. חייבים להגיד, מדובר בחתיכת תגלית". אומר ברק נרגשות.

ממתיק לצמח מרפא מיוחד (באדיבות המצלם)
ממתיק לצמח מרפא מיוחד (באדיבות המצלם)
הגדלה

אז לא כל צמח הסטיבה שנמכר בשוק יעזור לחולי סוכר נכון?

"כמו שהסברתי יש הבדל גדול בין הסטיביה המלאכותית שמוכרים בסופר כתחליף סוכר ובין סטיביה שמיוצרת במיוחד עבור התמודדות עם רמות סוכר לא מאוזן. הסטיביה שמוכרים בסופר כתחליף סוכר לא מכילה את הרכיבים הנדרשים מהצמח לאיזון הסוכר בדם. לכן כדאי לקנות דווקא את הצמח שאנחנו מכנים אצלנו במיוחד לאנשים עם סוכרת".

ומה אומרים האנשים?

"תמציות הסטיביה שאני מפיק להמתקה מכילות אחוזים גבוהים מהצמח, אבל לאחר שהבנתי את המשמעויות, הפקתי כמוסות שהן 100% צמח סטיביה, והן אלה שהוכחו במחקר של ד"ר גורליק כמסייעות בהורדת רמת הסוכר בדם. מעבר למחקר, כמובן מה שהכי מעיד זה אנשים שסבלו מסוכר גבוה והתחילו להשתמש בכמוסות הסטיביה שהופקו אצלי בחוות בגלבוע. התגובות שקיבלתי היו מדהימות.

"אישה שקנתה אצלי סבלה מסוכרת במשך שנים והתרופה שרשמו לה הרסה לה את הכליות. אחרי שגילתה את הכמוסות של הסטיביה שלי וראתה שהמדדים שלה מתאזנים, היא הפסיקה כל תרופה אחרת. עוד אדם, איציק רווח, היה חולה סוכרת 10 שנים ואחרי שנטל את הכמוסות הוא דיווח שהצליח להוריד את רמת הסוכר שלו בחצי, מ-10.6 ל-5.6, וסוף סוף הוא קם רענן כל בוקר ומרגיש טוב.

טוב, איך משיגים את הצמח?

"אפשר ליצור אתנו קשר ולשמוע בפירוט על כמוסות הסטיביה הייעודיות, וגם על גם סדרת המוצרים הממתיקים הטבעיים שלנו, גם הם תוצרת הארץ כמובן וללא עיבוד כימיקלי באישור בד"ץ העדה החרדית ירושלים, חשוב לנו שהמוצרים שלנו לא יהיו יקרים, כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים שחשים חולשה ליהנות מהם. בנוסף חשוב לציין שזמן השימוש המינימאלי המומלץ הוא חודשיים, על מנת לראות תוצאות. עבור זה יש אצלנו ערכות לחודשיים בלי התחייבות ובמחיר מוזל. בצורה כזאת, כל אחד יכול להרשות לעצמו פתרון טבעי ונגיש ואולי לשנות לעצמו את החיים".

חוות הגילבוע הינו מקום שמנוהל על ידי שומרי תורה ומצוות וכל המוצרים במקום באישור בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

לפרטים ולרכישת הצמח: לחצו כאן.

אין לראות באמור המלצה למתן טיפול רפואי/ תרופתי/ זה או אחר. אין האמור מהווה תחליף מקצועי לייעוץ
או חוות דעת של גורם רפואי מוסמך. כל שימוש במידע יעשה על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים.

 
 
כיכר בשיתוף קסם הסטיביה