אאא

אחרי תאונה קשה: הנגד הבכיר (במיל') יהודה גבאי ז"ל, הלך הערב (מוצ"ש) לעולמו, לאחר ארבעה חודשים, בהם היה פצוע קשה בעקבות התאונה שעבר והוא בן 67 בפטירתו.

גבאי, הצטרף לתחנת השידור הצבאית גלי צה"ל, עוד במהלך שירותו כחייל. בין השנים 1974 ועד 1985 היה לעובד התחנה ושימש כנהג ניידות השידור וההקלטה.

במשך ה-35 שנה האחרונות, גבאי שירת כאיש מילואים של גלי צה"ל, כ-20 מתוכן בהתנדבות, לאחר שעבר את גיל הפטור, והביע רצון וחשיבות להמשיך בפעילותו בתחנה.

מגלי צה"ל נמסר: "יהודה תרם תרומה עצומה לשידורי התחנה, התאפיין בלב רחב ורצון בלתי נלאה לסייע לתחנה ולאנשיה. כחלק מתפקידו השתתף יהודה באין ספור מבצעי שידור מיוחדים, שידורי חוץ בשגרה ובחירום, ושידור הופעות חיות מרחבי הארץ".

"במלחמות ישראל ובעיתות חרום נהג יהודה לאסוף מכתבים ומברקים מחיילי צה"ל למשפחותיהם שבעורף, בעת שביקר בבסיסים, במוצבים ובשטחי הכינוס השונים ברחבי הארץ כחלק משידורי גלי צה"ל".

"זו דוגמה אחת מני רבות לעבודתו הרבה ומסירותו האין סופית של יהודה.  ביום העצמאות תשע"ט, 2019, קיבל יהודה אות הצטיינות על פועלו הרב בתחנה. משפחת גלי צה"ל כואבת את לכתו ומבקשת להביע תנחומים מעומק הלב למשפחה" מסרו בתחנה הצבאית.

שמעון אלקבץ, מפקד גלי צה"ל והעורך הראשי אמר על פטירת גבאי: "הוא היה הרבה מעבר לנהג ניידת השידור, תפקיד חשוב בפני עצמו. יהודה הכיר כל חלק וכל פינה, ידע לפתור כל בעיה, גבר על כל תקלה - אפשר לומר שהניידת הייתה לממלכה הבלתי מעורערת שלו".

"הוא היה ללב פועם ולרוח שהניעה את הספינה בדרכה לשידורים השונים. בחיוכו התמידי, מסירות אין קץ, מקצועיות ורוחב לב היה יהודה למרכיב יסודי בתחנה. אנו אבלים היום אבל כבד על חבר יקר לכולנו ואיש מקצוע, שמקום העבודה היה לו למשפחה. ברוך דיין האמת".

הלוויתו תתקיים מחר (ראשון), בשעה: 12:00, בבית העלמין הצבאי בראשון לציון.