אאא

מותג פסק זמן האהוב ממשיך להתחדש ומשיק את סדרת ה"פטיסרי" בהשראת עולמות השוקולד והפרלינים. המוצרים החדשים בסדרה פותחו בשיתוף פעולה ייחודי של אמן הפטיסרי דודו אוטמזגין וטכנולוגית פיתוח חטיפי השוקולד של שטראוס רוית בשן-הדס. האמן היה שותף לבחירת חומרי הגלם האיכותיים ולשילוב המנצח של כל אחד מהטעמים. שיתוף הפעולה הייחודי בין עולמות הייצור ועולמות הפטיסרי הפגיש באמצע חוויות של טעמים ומרקמים ייחודיים וקרמים עשירים בטעמם ובהרכבם. 

שירי בירמן כהן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים:  "פסק זמן הושק לראשונה ב- 1982 ולקח על עצמו להזכיר שמדי פעם כדאי לקחת הפסקה, במיוחד בתקופה זו, בשביל רגע מתוק ואישי. סדרת הפטיסרי מהווה הזדמנות עבורנו להנגיש לצרכנים שלנו את עולמות השוקולד הבוטיקים בטעמים חדשים ומיוחדים, שניתן למצוא בכל נקודת מכירה קרובה. כמותג מוביל בקטגוריית חטיפי השוקולד, אנו פועלים כל העת על מנת להביא חדשנות מוצרית מעניינת ומסקרנת למדף החטיפים והפעם כתוצר של שיתוף פעולה פורה ומתוק עם השף דודו אוטמזגין" 

עלית מובילה את קטגוריית חטיפי השוקולד עם 52% נתח שוק. מותג פסק זמן שהושק לפני כ- 40 שנה טומן במהותו הפסקה מתוקה וזמן אישי לפינוק שוקולדי טעים. מידי שנה מיוצרים בישראל כ15 מיליון חטיפי פסק זמן.

משקל: 35 גרם    

כשרות: בד"צ העדה החרדית (חלבי)      

ניתן להשיג ברשתות השיווק 

כיכר בשיתוף עלית